Pages

Friday 9 October 2015

SHAKLEE MURAH & TIP IBU MENGANDUNG: 5 Tips Balikkan Kedudukan Bayi Songsang

🌷5 Tips Balikkan Kedudukan Bayi Songsang🌷🌷

 💚SOLAT HAJAT 
Amalkan solat hajat setiap malam untuk memudahkan bayi songsang kembali kepada kedudukan yang betul untuk elak bersalin secara pembedahan. Solat  hajat bagus dilakukan sepanjang hamil untuk memudahkan proses kehamilan dan bersalin.

💚DOA
Amalkan Doa membalikkan bayi yang songsang dalam kandungan setiap hari. Ingat je baca tau! InshaAllah dengan mengamalkan doa ini, kedudukan bayi songsang kembali kepada keadaan asal.

💚MINUM AIR SOLAT HAJAT
Lebih afdal sekiranya air solat hajat untuk membalikkan kedudukan bayi songsang tersebut dibuat oleh ibu bapa sendiri. Amalkan setiap hari sehingga kedudukan bayi songsang kembali normal.

💚BERCAKAP DENGAN BAYI DALAM 
     KANDUNGAN
Tips ke 4 ni paling mudah, sentiasalah bercakap dengan bayi dalam kandungan. Minta tolong bayi dalam kandungan untuk membalikkan kedudukan beliau ke kedudukan normal. Sebolehnya lakukan setiap hari apabila ada masa.

💚BANYAKKAN BERADA DI DALAM KEADAAN 
     BERSUJUD
Mengikut kajian, bayi dalam kandungan tidak suka berada di posisi ibu mereka bersujud sekiranya bayi berada berada dalam keadaan songsang. Mereka akan cuba untuk berpusing dan kembali kepada kedudukan normal. Maka, ibu perlulah banyak berada di posisi bersujud untuk membantu membalikkan kedudukan bayi songsang. Lamakan posisi bersujud ketika solat.

Semoga bermanfaat :)


Rakan Shaklee Anda:
Contact/WA: 019-3643376 
Fb: Norjanah Ramli
Email: norjanahramli@gmail.com
Shaklee Independent Distributor No: 1141330

No comments:

Post a Comment