Pages

Saturday 12 July 2014

KOMBINASI SUPPLEMEN & VITAMIN UNTUK IBU MENYUSU

KOMBINASI SUPPLEMENT UTK IBU MENYUSU


Eu Four Pack Plus Salam Mesra Selamat Datang!
SET MENYUSU (BEST SELLER)

Terdapat pelbagai pilihan supplement utk ibu mengandung, ibu menyusu, mereka yg mementingkan kesihatan, kecantikan, berpantang, dsb. Nantikan artikel2 menarik dari saya.
Sila kembali atau follow blog saya untuk lebih info di masa akan datang. Sebarang cadangan utk penambahbaikan adalah dialu-alukan.
Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan konsultasi mengenai supplement yg bukan sahaja akan disesuaikan dgn keperluan tubuh anda, malahan juga bajet anda! Menarik kan! Hubungi saya SEGERA!

Tidak kepada sintetik!
Tidak kepada yang ada pewarna!
Tidak kepada perisa tambahan!

Hubungi saya:
SID1 Salam Mesra Selamat Datang!
Contact: 019-3643376 (whatsApp)
Fb: Norjanah Ramli
Email:norjanahramli@gmail.com
Shaklee Independent Distributor No 1141330


No comments:

Post a Comment